Szkolenia sprzedażowe

szkolenia_sprzedazowe_icon2

Ta grupa szkoleń jest przeznaczona dla pracowników prowadzących sprzedaż produktów i/lub usług dla klienta firmy. Dobór szkolenia odbywa się na podstawie analizy procesu sprzedaży występującego w danej firmie.

 

1. Szkolenie z procesu sprzedaży.
Przeznaczone dla samodzielnie pracujących handlowców.

Cel: Wykonanie procesu sprzedaży w sposób umożliwiający osiągnięcie założonych rezultatów.

Korzyści:

  • Dostarczenie wiedzy dotyczącej struktury procesu sprzedaży,
  • Doskonalenie umiejętnego planowania,
  • Umiejętności rozpoznawania rzeczywistych potrzeb klientów,
  • Opanowanie technik zdobywania zaufania klienta,
  • Opanowanie technik podtrzymywania kontaktu i usuwania barier komunikacyjnych,
  • Efektywne prowadzenie rozmowy handlowej i odczytywanie sygnałów poza werbalnych,
  • Umiejętność finalizowania transakcji,
  • Przygotowanie handlowca do dokonywania samooceny i administrowania własną pracą.

 

2. Szkolenie z obsługi klienta.
Przeznaczone dla sprzedawców w sklepach oraz innych punktach obsługi.

Cel: Uzyskanie profesjonalnego poziomu obsługi w punkcie sprzedaży.

Korzyści:

  • Doskonalenie umiejętności planowania,
  • Umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów,
  • Opanowanie technik zdobywania zaufania klienta,
  • Opanowanie technik podtrzymywania kontaktu,
  • Znajomość typologii klientów i umiejętność dopasowywania się do nich,
  • Nabycie umiejętności postępowanie z trudnymi klientami,
  • Efektywne prowadzenie rozmowy handlowej i odczytywanie sygnałów niewerbalnych,
  • Umiejętność finalizowania transakcji.

3. Warsztaty sprzedażowe dla zaawansowanych handlowców.
Adresowane do samodzielnie pracujących handlowców o co najmniej 2-letnim stażu.

Cel: Wzrost efektywności poprzez; znajdowanie rozwiązań problemowych sytuacji
w procesie sprzedaży, wyrobienie kreatywnego podejścia do problemów.

Korzyści:

  • Pokazanie sprzedaży jako procesu o przewidywalnej strukturze w oparciu o „lejek sprzedaży”,
  • Uzmysłowienie „wąskich gardeł” występujących w tym procesie,
  • Wprowadzenie pojęcia asertywności i nauka pewnych zachowań z nim związanych,
  • Nauka zaawansowanych metod komunikacyjnych z zakresu NLP,
  • Nauka i praktyka wybranych technik wywierania wpływu,
  • Wypracowanie wdrożenia tej wiedzy w codzienną praktykę.

 

4. Negocjacje.
Dwuetapowe szkolenie skierowane do osób uczestniczących i/lub samodzielnie przeprowadzających negocjacje z klientem zewnętrznym.
Oba etapy mogą być wykonywane niezależnie od siebie.

Cel: Wzrost skuteczności przeprowadzanych negocjacji.

Korzyści:

  • Poszerzenie wiedzy dotyczącej faz negocjacji,
  • Praktyczne ćwiczenie poszczególnych elementów procesu negocjacyjnego,
  • Wprowadzenie i nauka stosowania wybranych technik wywierania wpływu,
  • Udział „na żywo” w grze negocjacyjnej,
  • Zapoznanie z różnymi „pułapkami” negocjacyjnymi,
  • Nabycie umiejętności analizy zachowań negocjatorów,
  • Nabycie umiejętności wypracowania strategii negocjacyjnej.

 

5. Telemarketing.
Dla pracowników kontaktujących się z klientami firmy poprzez rozmowy telefoniczne.

Cel: Podniesienie efektywności kontaktów telefonicznych w obsłudze dotychczasowych oraz przy pozyskiwaniu potencjalnych klientów.

Korzyści:

  • Wzrost wiedzy na temat elementów komunikacji werbalnej,
  • Nabycie umiejętności zainteresowania rozmówców współpracą,
  • Rozwój umiejętności komunikacji słownej,
  • Wzrost efektywności wpływu na innych poprzez rozmowy telefoniczne,
  • Przekazanie wiedzy co należy mówić, a czego unikać w profesjonalnej rozmowie telefonicznej,
  • Nabycie umiejętności tworzenia profesjonalnego obrazu firmy wśród aktualnych
    i potencjalnych klientów,
  • Kształtowanie umiejętności aktywnego słuchania.